متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Gold Remix Nefes|2009
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

Gold Track

1- Şikayet
Söz: Serdar Ortaç Müzik: Serdar Ortaç, Erdem Kınay

Aşk şikayet ederken herşeyden
Bense onu severdim
En güzele taparken dünya
Kahrınıda çekerdim
Gün geceye kızardım erkenden battığında güneşe
Hangi gönül azardı korkumdan
Suspus oldu yürekler

Senin olmayan yanım uyanmasın
Onu koklayan tenim utanmasın
Ya cesaretin bu deli kabusu
Onu bekleyen kader usanmasın

Üzgünüm bütün olanlar için
Kırdığım bütün o anlar için
Üstüme düşen hayallerimi
Kurutur muyum acımadan
Seni bir kalemde silsem
Ya da çok çabuk üzülsem
Hadi son sözümü bırakıp
Firar etsem gecelere

Senin olmayan yanım uyanmasın
Onu koklayan tenim utanmasın
Ya cesaretin bu deli kabusu
Onu bekleyen kader usanmasın

Üzgünüm bütün olanlar için
Kırdığım bütün o anlar için
Üstüme düşen o hayallerimi
Unutur muyum yaşamadan
Seni bir kalemde silsem
Ya da çok çabuk üzülsem
Hadi son sözümü bırakıp
Firar etsem gecelere

Senin olmayan yanım uyanmasın
Onu koklayan tenim utanmasın
Ya cesaretin bu deli kabusu
Onu bekleyen kader usanmasın

Kızdılar bana ne kadar uslusun
Eskiden beri bana tutuklusun
Üzgünüm dedim kime inandılar
Sorma biliyorum..

Senin olmayan yanım uyanmasın
Onu koklayan tenim utanmasın
Ya cesaretin bu deli kabusu
Onu bekleyen kader usanmasın

2- Bu Nasıl Ayrılık
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

Heryer acı dolu ben yine günümdeyim
Sana yüce yüce verdiğim sözümdeyim,
Kimi kırılacak arkada kalanların
Öcü alınacak eskide olanların (x2)

Bu nasıl ayrılık Bu nasıl özlemek
Beni üzen değil bana seven gerek
Adını andığım güne yalan demek
ölüyorum
Bu nasıl yalmızlık Bu nasıl özlemek
Bu gece herşeye dayanıyor yürek
Bunu başardığım güne yalan demek
Eriyorum

 3- Harcamasın
Söz - Müzik: Serdar Ortaç Rap Söz: Zahriyan, Ayhan Sayıner, Shaman

Bu gece pause ama zaman çabuk akıcak
Bu tarzın okey senin için dizi kopacak
Aman tanrım kimisi sarışın, kumral
Aman tanrım öteki benimle yola çıkan

Tek kartı tek kartı tek kartı kaldı
Tek kartı kaldı ama tek farkı vardı
Tek farkı vardı ama tek kendi kaldı
Tek kendi kaldı ama zaten hep vardı

Ve Ortaç
Sakın takılma hatuna
Üzer seni kapına dayanıp düşme aşka
Ama Ortaç

E bırak oynasın
Hep aynı havayı
Biri gider yenisi gelir

Ve çıkar alayı

Beni yaraladı yalanlarından
Kalbimin acı dolu zamnalarından
Çıkıver hüzün alanlarımdan
Gidesim bile yok

Sana baktım kendime küstüm
Yar yüreğinden acılara sustum
Sevdaya aşka düştüm dermanım yok

Boş yere oynuyor muyuz aynı havayı
Sence de zorluyor muyuz mutlu yaşamayı
Gördüğün aynı şeyleri kimde yaşadın
Ben gözümü kapadım, tek sen aradın

Aşkıma acımadı harcadı gençliğimi zaman
Kimden beni sordun, benden dertlisi yok (harcamasın harcamasın)
Seni Allah başımıza verdi ve almasın hiç aman harcamasın
Boş durma kalbim, sanma ki çaresi yok (iyileri v
bile iyileri bile var)

4- İki Gözüm
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

İki gözüm anlamadım olanı
Bulamadım ayrılığa yalanı
Bu ne biçim aşk tüketir adamı
Kaderle kanlı bıçağım

Tahminim yok sen gidince
Buna kaç gün dayanırım
Tabiattan bu hayattan
Daha kaç aşk karalarım
Seni yorgun bitkin gördüm
Yine kimlere bu havalar
Sana bir kaç eziyet sundum

Seni bu aralar oyalar
Sonra gidersin doydum dersin
Pişman olacak sözler etmezsin

İki gözüm anlamadım olanı
Bulamadım ayrılığa yalanı
Bu ne biçim aşk tüketir adamı
Kaderle kanlı bıçağım
Hüngür hüngür ağlamaıdm yüzüne
İster inan ister acı sözüme
Köle gibi yıllarımı önüne serdim ama söndü ocağım
Kaderle kanlı bıçağım

Remixler

5- Heyecan / Volga Tamöz Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

6-
Şeytan / Volga Tamöz Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

7-
Ayrı Gitme / Lübnan Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

8-
Heyecan / Erdem Kınay Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

9-
Başıma Bela
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

10-
Heyecan / Uğur Kırık Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

11-
Ayrılmam / Burak Yeter Remix
Söz: Serdar Ortaç Müzik: Serdar Ortaç, Volga Tamöz

12-
Heyecan / Mushtaq Omar Remix
Söz - Müzik: Serdar Ortaç

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 1192
بازدید کل : 111855
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1